Ångest...

 
Den här bilden skulle jag vilja ge en viss person....
Måste tänka lite på den för egen del också, jag skrämmer alltid upp mig själv med för många tänk om....
SPECIELLT när det kommer till att öppna dörren för nya saker. 
Som till exempel jobb, eller att flytta ifrån Mora eller att plugga vidare...
Faaan vad jag begränsar mig själv på grund av min oro för hur saker ska komma att bli.
Och jag är ju inte ensam om det, det är jag väl medveten om.
Man måste bara försöka intala sig att saker löser sig alltid.
På ett eller ett annat sätt.
Det gäller bara att våga satsa.
Men det är svårt när man är en fegis som jag själv ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0