Slut...

Ligger i sängen redan.
Totalt jävla sopslut som människa efter den här jobbhelgen...
Var så jäkla trött på jobbet idag så jag höll på att somna flera gånger :p 
 
När jag kom hem fick jag lov att hålla mig sysselsatt för annars hade jag hamnat i koma i soffan kan jag lova :)
Både tvättat, dammsugit, varit ner med grejer i förrådet och gjort käk..
Allt på samma gång.. :)
 
Jobbar 7-16 imorgon, så vi får väl se om jag vaknar till väckarklockan..
Den ringer 05.20... Yaaaay...Nej!! :P 
Gjort om min ledighet iaf, så nu är jag ledig torsdag till söndag istället för fredag till måndag. 
Så jag jobbar bara imorgon och på onsdag, sen tar jag helg..
Hur skönt som helst :) 
 
 Nej, nu ska jag kika på ett av mina avsnitt...
Sen sova, definitivt..
Natti natti :* 
 
Bildbevis!! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0