Valborg...

Valborg idag...
Gör varken till eller ifrån i mitt "roliga" liv! :P
 
Jobbat 7-15, efter jobbet cyklade jag ner till simhallen.
Dammade av 2 km i bassängen.
Jävligt skönt...
Mindre skönt med alla skrikiga barn.
Synd att det inte var kvällsöppet ikväll, hade varit mysigt att simma på kvällen när ungar inte får komma in. :)
Jaja. Det gick ju det där också...
 
Var rätt intressant på Q-träffen igår också...
Tydligen har den här tjockisen rätt mycket muskelmassa i den här kroppen..
Den skulle jag tydligen vara rädd om :)
Bara att försöka bygga om kroppen nu då..
Mindre fett och mer muskler är väl målet... :)
 
Nu ska jag nog sätta mig och måla lite.
Min valborg blir inte mer spännande än så...
Är som vanligt inte sugen på att supa ikväll...
Men det gör mig ingenting!
Och min lever klagar nog inte ;)
 
Ha en bra kväll och var rädd om alla igelkottar!
Puss på er :*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0