Ojojoj...

Kommit hem från Sthlm nu! 
Kan ju bara säga, vilken jävla helg :P
Jättemysig tjejkväll på fredagen ute hos Jenny i Märsta.. 
På lördagen, var jag på the worst date, ever. Tänker inte ens gå in på detaljer, men jag kan ju säga att vi inte alls var på samma sida gällande dejting, ville bara gå därifrån. 
Kvällen spenderades iaf på en strand i Farsta med brudarna. 
Sjukt mysigt, och toppen avslut på en värdelös dag helt klart!! :) 
 
Idag har jag varit på vårat sista APT inför sommaren..
Verkar hända ganska mycket inom kommunen just nu. 
Måste prata lite med min chef om jobbet också..
Det var i vilket fall jäkligt trevligt. 
Vi hade möte en timme, sen aktiviteter med lite zumba, självförsvarsövningar och yoga. 
Efter det lite käk med personalgruppen och chefen! :) 
 
Nu ska jag sova! 
Upp och jobba tidigt imorgon.
Värdelöst kortpass imorgon 7-11! :/
Hoppas att ni haft en bra helg!
puss :*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0