Q-träff!

Imorgon har jag en inbokad Q-träff på gymmet.
Min första.. Spännande :)
Det är alltså med hjälp av Tanita Body Composition Analyzer som man får veta vikt, kroppsfett och hur fördelningen ser ut i min kropp..
Kan ju vara kul att veta.
Sen får man en uppföljning om tre månader igen, för att se om det hänt något :P haha..
Vet inte hur exakt den är, eller om den funkar bra, men iaf :)
 
För övrigt händer inte så mycket.
Jobbat idag, mindre kul då vi fick gå en kort idag.
Men det fixade vi ju galant!
Tur man har så bra arbetskompisar!
Det är bra på alla grupper jag är på tack och lov! :)
 
Somnade såklart på soffan här i em, så nu blire väl skit svårt att somna ikväll..
Typiskt... 
 
Nu ska jag göra tacos, mums! :)
Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0