Stress...

Stress är tydligen mitt ledord här i livet...
Jobbig vecka helt klart...
 
Jobbade 15h pass igår. 
Var helt slut på kvällen.
Åkte direkt hem och la mig i sängen och somnade bums! 
 
Idag blev jag ombokad från 7-14 till 7-16, trots att jag inte kan jobba till 16 egentligen :/ 
Men det löste sig med en arbetskamrat som hoppar in en timme tidigare, så att jag åtminstone kan gå till 15! :D
 
Sen blir det hem och göra middag då jag får hem besök :)
Trevligt värre ;) 
Och ikväll/natt blir det panik packning inför Stockholm på fredag...
 
Jaja. Ska bli en jävligt kul helg!!
Colorrun på lördag fm. 
Sen efterfest på solidaritet på söder! 
Awesome! :D
 
Ha en fin helg!
Det ska jag ha! ;)
Puss på er :* 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0