Glad!

Haft en bra midsommar i år.
Första året på länge som jag inte jobbat!
Eller ja, jag jobbade till 14 på midsommarafton. :P
Efter det åkte jag upp till mamma och pappa i älvdalen, där jag, Ewa och Frank käkade lite midsommar middag med dem!
 
I lördags var det utgång med brudarna...
Värdelös kväll ute kan jag säga.
Kändes som att alla på krogen var 20-, kände igen 2 pers max..!
As tråkigt..
Kanske blivit för gammal för sånt där, vad vet jag :D haha..
Förfesten i Orsa var däremot jäkligt trevlig. :)
 
Igår hade jag och Renate lite bakis häng.
Och senare kom B hit, alltid lika mysigt!! ;)
 
Jaja.
Jag är ledig idag också, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Hoppas att ni haft en jävligt bra midsommar i vilket fall!
Puss på er :*
 
 
Fredagsmode!
 
Den obligatoriska jordgubbs gräddtårtan hos mamma och pappa! Inte bagarna i huset som gjort den dock, det fick mamma göra :)
 
Lördagsmode! 
 
Svin god shot! Blev rätt många sånna. Brandman tror jag att den kallas, det är likör 43 längst ner, nyponsoppa i mitten och grädde längst upp! Som en mini orgasm i munnen!!!
Om man byter ut nyponsoppan mot blåbärssoppa så kallas den för Mora Nisse, men den är inte alls lika god ;)
 
Jag och min fina fina vän Renate!! 💜


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0