...

Tror att jag aldrig känt mig så liten och obetydlig som jag gör idag.
Mår skit rent ut sagt.
Jag önskar att det fanns något jag kunde säga eller göra för att allt ska bli bra igen, men det kan jag inte.
Jag hoppas att du finner det du söker, om det så är med eller utan mig.
Jag vill bara att du ska veta att jag alltid finns här för dig.
Kommer alltid stötta dig vad du än väljer.
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Jag hade ingen aning om att det kunde göra så ont.

Jag älskar dig ♥
Nu och föralltid!

" I can´t make you love me if you don´t.
You can´t make your heart feel someting it won´t."


Kommentarer
Fiaa

Låter inge vidare :( Skickar många styrkekramar <3

2011-08-16 @ 20:27:31
URL: http://www.sofiaastahl.se/
Ida

Finns här!! <33

2011-08-16 @ 20:46:45
lisette

som de andra säger.. jag finns om jag behövs! stor kram.

2011-08-17 @ 16:44:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0