Män som hatar kvinnor..

Män som slår kvinnor ger jag inte mycket för.
Människor som tar till våld är inte mycket värt i mina ögon.
Min respekt för er är nu helt borta.
Fegt och omoget att ta till våld överhuvudtaget.

Och du ska vara vuxen?!
Herrgud vart är världen på väg?

Jag tycker att du är stark syster.
Man ska inte ta hur mycket skit som helst.
Du klarar det här och hela din familj och din sambo kommer stå bakom dig, men det vet du redan! ♥
Bry dig enbart om dina känslor och följ ditt hjärta!
Jag tycker att du tagit helt rätt beslut.
Man ska inte skydda idioter, ingen vinner på det i slutändan ändå.



Bild: Google



Kommentarer
Millan

Älskar er också <3 Ni är ovärderliga!

2010-08-18 @ 22:09:27
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0