Memories really are golden...

Ja, jag sitter och lyssnar på Helen Sjöholm - Gabriellas sång...
Och jag bokstavligt talat ryser. Den får mig att tänka på den absolut lyckligaste dagen hittils i mitt liv, Studenten.
Jag kommer ihåg känslan av att sitta i kyrkan på morgonen, när tre tjejer sjöng den här fantastiska låten. Jag kommer ihåg hur glad jag var, hur otroligt det kändes att man äntligen får ta studenten. Känslan av frihet som fyllde hela kyrkan. Alla nervösa och glada studenter som snart påbörjade ett helt nytt kapitel i sina liv. Känslan är nästan obeskrivlig. Den är helt underbar! Hoppas att alla människor får uppleva den minst en gång i sina liv. Som sagt, obeskrivlig.





Ha en underbar vårdag mina vänner, för det kommer jag garanterat ha! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0