Just wondering what tomorrow will bring . .

Sitter och funderar så här på kvällskvisten . . tankarna tycks samlas som en stor bubbla under dagen , och så spricker den när jag känner mig som ensammast . . . Känns inte som något ovanligt numera , men det skulle vara skönt att slippa alla små funderingar ett tag . . Tänk om jag skulle göra si istället för så , hade mitt liv sett annorlunda ut nu då ? 
Det är de där små sakerna som man sitter och funderar på . .  

Mitt motto är ju egentligen att man inte ska leva med ånger , jag står för vad jag tycker , och fine det kanske inte passar alla , men jag står fast vid vem jag är och vad jag står för och tror på ! Weather you like it or not !

Men ibland kan man bara inte sluta undra hur livet skulle sett ut om man inte träffat vissa människor , eller om man inte sagt saker som sårat andra och fått dem att dra sig undan , eller om jag hade varit mer öppen mot andra , hade mitt liv varit annorlunda nu ? Förmodligen så hade det sett ut på ett annat sätt , ja . Men samtidigt får man inte glömma att vissa val i livet leder oss in på andra vägar , som vi kanske inte skulle hamnat på om vi inte tog de beslut som vi gjort i från första början . . .

Jag tror på ödet , om något händer så händer det , och vi kan inte göra ett skit åt det . . Så varför ska man gå och grubbla över saker som är flera år gammla ? Man kan ju ändå inte vrida tillbaka tiden och få saker ogjort . .

Ni kanske inte alls förstår vad jag svammlar om , eller så kanske ni gör det ? Vad vet jag ?! ;)

Nu ska jag iaf sova . . I need my beautysleep ;) haha . .
Åker på Storseans med Terry Evans imorgon , kommer nog bli mycket intressant tror jag :) Dessutom ska min käre far hjälpa mig med min fight mot onoff . . mer om det imorgon , det märks väl vilket humör jag är på förstår jag ;)

Hade bra alla sweeties :)
Ciao :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0