hmmm..

Jaa vad ska man säga ?
Finns ju just inget man kan säga...
*suck*

Idag har mormor och morfar varit här :) <3
Så mamma gjorde mumsig middag, fläskfilé med potatis klyftor och beasås :) Mums!! :)

Funderat lite idag också, på om jag kanske ska ta mitt år i USA snart?!
Har väl just inget att stanna kvar här för, förutom A och familjen då såklart, och några speciella vänner ! :/ <3
Det är väl bara det som tar emot just nu...sen att morfar är sjuk gör ju inte saken bättre :/ </3
Man vill ju inte vara borta ifall det skulle hända något :(

Aja , det tåls att fundera på :)
Nu ska jag och Ewe spela på king en sväng :)
Ciao :*


Kommentarer
pangis

Vet du jag skulle åka. visst är det mycket somfinns kvar men dom finns kvar när du kommer hem igen. Det enda jag ångrar här i livet är faktiskt att jag fegade ur som ung och aldrig åkte iväg.. vantrivs man kan man åka hem igen.. Som snart 44 åring har man inte samma möjligheter och jag hoppas att mina kids vill åka. tids nog blir man medelålders.. så åk tjejen, åk! :-)

2008-11-29 @ 23:29:14
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0