Godnatt!

Efter att återigen ha dygnat ofrivilligt, är jag nu sjukt trött och slut i hela huvudet.
Jobbade ju som sagt långpass igår, och 7-16 idag.
Man blir ganska mör efter det när man inte får sova :/
Vet inte varför jag sover så jävla dåligt på nätterna längre... :(
Irriterande är det i varje fall..
Hoppas att det går bättre inatt :P 
 
Känns som att hela dagen har gått emot mig idag. 
Varit skitklumpig på jobbet hela dagen, tur man har haft bra pensionärer idag, som har lite överseende med det.. :D 
Och skönt att jag inte var den enda som hade en dålig dag..
Tack Josefin för alla skratt idag, det var ju välbehövligt!! :P 
 
Neeej...
Nu tar jag kvällen!
Godnatt :* 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0