Inte så kul..

Just nu blir inte mitt liv roligare än så här..
Bara att inse.. 
 
I slutet på denna månad och början på nästa åker evetuellt jag och min fina fina kusin till Stockholm över en weekend. 
Ska bli skönt att komma bort! 
Hade nog behövt det på en mer regelbunden basis känns det som..
Komma bort alltså.
 
Såg en bild häromdagen också.
Och jag kände ingenting. 
Det var så jävla skönt. 
Nästan befriande.
Jävligt skön början på det nya året må jag säga! 
 
Ni förstår som vanligt inte vad jag menar, men det är inte meningen att ni ska förstå heller...
 
Nu är det färdig tjötat för ikväll..
Sova nu. 
Puss på er :* 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0