Helgen..

Längtar till helgen!
Då bär det av till Stockholm på kryssning, med ett helt gäng människor! :)
Hoppas att det kommer bli kul..
Känns bra att få åka härifrån ett tag igen :)
Inte så jätte lång tid då, men iaf.. Alltid något! 
 
Varit till frissan idag, vet inte om jag är helt nöjd.. :/
Usch det är bara en frisör som jag kan gå ifrån och känna mig helt nöjd när jag har varit där..
Men så klart hade hon semester denna vecka, och jag fick bara lov att klippa mig innan helgen ;)
Drygt det där med håret alltså! :) 
Menmen.. Nu ska det sparas ut...
 
Ska jobba senare, så jag lär börja plocka lite här hemma.
Hoppas att ni får en fin dag!
Puss :*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0