Halloween...

Nu har Halloween kommit och gått i princip.
Jag har som vanligt jobbat hela helgen.
Känns som om jag inte gör annat nu för tiden..
Jobbar, sover, äter, jobbar, sover, äter...
Menmen...
 
Igår kväll var jag och syster ute på en promenad med Ike. 
Passade på att gå förbi kyrkogården.
Det var jätte fint med alla ljus.
Önskar att jag kunde åkt upp till morfars grav och tänt ett ljus, men jag vet att han iaf fick flera tända igår! 
Jag saknar honom så sjuuukt mycket!! :,( 
 
Nästa helg får även jag ledigt.
Lång ledigt till och med..
Tors-Sön.. 
Ska bli såå skönt!!
Då ska jag passa på att åka hemöver och byta däck på bilen bland annat. 
Känns väl som om det börjar bli dags för det nu va?! :P
Sen ska jag försöka övertala Millan att sy en ny gardin till mig :) 
Eller om jag gör det själv med hennes hjälp! :)
 
Nu ska jag göra mig klar för min jobb kväll..
Puss på er :*
 
 
Syns ju inte jätte bra, men iaf!
 
 
Bilden som jag fick med syster igår! Älskade älskade Moffa!! <3 <3 <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0