50 nyanser av honom...

Nu har jag läst ut tant-snusk boken 50 nyanser av honom.
Den var precis lika bra som alla sagt att den ska vara.
Slutet gjorde mig dock aningen förvånad...
Blev sorgset påmind om ett av de jobbigaste kapitlen i mitt eget liv.
Den otroligt bedövade känslan av sorg. Det är en ytterst jobbig känsla som jag hoppas att jag aldrig någonsin mer kommer uppleva.
Även om jag innerst inne vet att jag kommer uppleva den igen...
Men jag hoppas att jag slipper på mycket lång tid!!!

Nu ska jag börja med bok två, även om jag skulle behöva sova just nu..

Puss :*



Kommentarer
IDA

du ska läsa de andra, mycket bättre!! :) och läs på engelska.....

2013-01-12 @ 21:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0