Whooops....

Hahahaha...
Shit vad jag är dryyyg :D

Ett blått wii är på G hem till mig ;)
hahahaha...
Det bara flög ner i kundkorgen ;)
Whooops... :D

Åååh..
Längtar mycket mycket och inte alls till imorgon..!
Ska ringa ett samtal som jag ser mycket fram emot..
Har stooora planer på G för mig själv, men mer om det får ni veta senare..
Är inte helt 100 på att det blir något, men ni kommer få veta om det blir av!! :D

Sen ska jag till läkaren imorgon, och det är det mindre roliga...
Jobbigt att behöva gå och vara orolig.. :/
Men skulle det vara något, så är det väl så då!
Det problemet får jag ta då!!

Känns i vilket fall som helst att allt börjar lossna och gå bättre nu!
Härligt värre!!!
:)

Kan ju säga att vädret gör sitt därtill!!
Älskar denna årstiden!!!! :)

Nej. Nu ska jag ner till Millus en sväng!
Hej på er!
:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0