GLAAAAD!!!

För första gången på riktigt jäkla länge, är jag så där löjligt glad!!!!
Ringde ett samtal igår....
Det samtalet var det som gjorde mig såååååå glad!! :D

Jag var och tittade på en lägenhet i lördags..
Sa att jag ville fundera, de sa att jag kunde fundera under helgen..
I måndags eftermiddag hade jag bestämmt mig...
Såååå i Juni ska jag flytta till egen lägenhet i Mora!!! :D
Om allt går som planerat i varje fall!! :) :)
Ååååh underbart!!!!

Så i måndags eftermiddag köpte jag mig ett köksbord och fyra stolar som jag ska fixa och dona med innan jag flyttar in! :)
De ska slipas, målas, lackas och kläs om!
Millan har lovat att hon ska hjälpa mig! :)
Det blir nog skit bra detta!!!! :)

Ni får troligen se före och efterbilder när det är klart!! :D

Nu ska jag sova..
Jobb väntar imorgon!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0