Helt död...

Är helt död i min kropp idag...
Var på Body pump med bästa Renate igår.
Patrik körde livet ur oss som han brukar, eller i alla fall ur mig!! :D
De andra ser inte ens svettiga ut, men jag vill känna att jag svettas och är heelt slut när jag går ifrån ett pass..
Vad är det annars för mening med att träna?!
 
Idag då? Jobb står på schemat mellan 15.45-21.30..
 
Har lite ångest inför helgen också..
Fått inbjudan till orsa på vattenfestivalen, men vill till malung, för där är du. :)
Eller ska jag bara vara i älvis och ta det lugnt?
Hmm.. Jaja. Det tåls att funderas på!! :P
 
 
Hoppas att ni får en fin helg raringar! :*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0