FOOOOTA!

Åååh..
För första gången på länge så känner jag mig rejält utvilad när jag vaknade!!
Tack vare det, ska jag fixa massa saker som halkat efter under veckan..
Bland annat lite tvätt och diverse telefonsamtal till höger och vänster!

Sen ska jag försöka hinna ut och fota en sväng..
Det är ju så jäkla fiiiint nu när snön ligger som den gör!! :)

Ikväll/eftermiddag ska jag och I åka och simma!
Ska bli riktigt skönt!
Känner att min kropp behöver det...

Hoppas på att mitt paket ska komma idag också!! (:

Meeen nu ska jag göra mig klar!
Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag!
Hej med er!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0