Jul rush!

Åååh varit ute i jul rushen idag.
Fy fan vad mycket människor...
Helt otroligt att det bor så mycket folk här.
Vart kommer alla ifrån, och vart befinner ni er när det inte är jul lixom??
 
Shiet.. Skulle in och handla på willys idag tänkte jag, storhandla så jag slipper det i mellandagarna..
Men trodde jag ja... Fanns inte en jävla parkeringsplats...
Åkte runt ett bra tag, tillslut sket jag i det..
Ska åka upp senare ikväll tror jag.. Lite lugnare då! :)
 
Julklapparna är i varje fall färdig köpta..
Tror jag iaf! :P
Bara lillebror kvar, men den ska jag köpa imorgon.
Och jag vet ju redan vad han ska få..
 
Fick svar från blodcentralen idag också..
Fick inte bli blodgivare just nu.. :/
Mitt ferritin värde är för lågt (järnvärde för er som inte vet..)
Såå, har ringt till VC och ssk där skulle prata med farbror doktorn,
och sen skulle hon ringa upp mig i nästa vecka.
Inte konstigt att jag är så jävla trött hela tiden!!!
Om järnvärdet är så åt helvete menar jag..
Synd att man inte äter blodpudding, uuuuäääk ryser av bara tanken!! :D
Jaja.. det blir väl bra tillslut får vi hoppas :)
 
Nej nu ska jag se om jag kan slänga ihop lite käk...
Ska jobba delad tur både imorgon och på söndag :/
Mindre kul det, men vad gör man?!
Och jag måste ha matlådor.. sååå...
 
Hoppas att ni får en fin kväll..
Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0