Taggad!

Är taggad som tusan inför helgen! Har städat hela lägenheten idag, dammtorkat, dammsugit och våt torkat golven.. Skönt att ha rent och fräscht när man ska åka iväg!! Och ännu skönare att komma hem till en ren lya!! :) Blev bokad på jobb ikväll, så nu sitter jag och har lite rast.. Snart dags för sista svängen!! Ringde lite samtal tidigare också som gjorde mig grymt lättad och glad!!! Inget kan förstöra min dag idag!! ;) Imorgon blir det body pump med bästa Renate, sen åker jag direkt till dalen efter det!!!! :D wiiiiiiiie!!! Hoppas att ni får en bra helg för det tänker jag ha!! Puss & Klem ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0