Film!

Tror att jag ska kika på film.
Det är väl ungefär vad mitt psyke orkar med idag! :P
Haha..

Såg på Thor igår, blev måttligt besviken..
Trodde att den skulle vara mycket bättre, men icke!
Ikväll blir det nog I am number four med pappsen..
Skön kväll med andra ord.

Sen ska jag försöka klämma in lite plugg någonstans också...
Men alla fallbeskrivningar vill jag bara spy på just nu!!!

TACK OCH LOV..
Har jag bara tre månader kvar....
Det ska jag väl fixa?
Eller?
Klart jag ska!!!!
Finns inga andra alternativ!!!!
Ett minus är dock att det känns som om jag måste byta min valbara kurs,
mot två andra kurser som jag absolut inte vill gå!
Såg egentligen verkligen fram emot en till praktik och mera erfarenhet,
och att få läsa om det man var intresserad av.

Menmen vad göra?

Neeej.
Nu ska jag dra!
Ha en bra kväll...
:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0