Självpepp...

Försöker peppa mig själv till att plugga...
Men det går inge vidare!
Min plugg lust är som bortblåst..

Fan. Kom igen nu Madde, du har bara tre uppgifter kvar!!!
Sen är det bara absolut sista kursen på hela denna utbildningen kvar!!!!

Säger bara en sak.
FY FAN VAD UNDERBART...
Det ska bli sååååå skönt att få komma ut och jobba igen!!!!

Och jag hoppas verkligen att det finns någon som helst chans att få jobba på lassarettet i Mora!
Trivdes jätte bra på lassarettet i Ludvika!
Både med personal och arbetsuppgifter...
Det var lärorikt varje dag verkligen!!
Drygt bara att det dras ner på personal inom vården överallt! :/

Nej. Nu ska jag slänga mig i duschen..
Ska träffa en tjej som ska sälja 3 jätte fina ljuslyktor till mig :)
Sen blire stallet i någon timme! :)

Hörs!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0