Mersmak....

Följde ju som ni vet med kusin Ida och tog lite bilder på när hon hoppade förra veckan..
Fick då låna Idas kamera Nikon D300s och Tamron 70-200mm f.2.8.
Och det var bland det roligaste jag gjort ;) hahahaha...
Shit vilken kamera!!!! :D

Kan inte annat än säga att jag fick rejäl mersmak på hennes fina kamera!!!
Har lärt mig nu, att det verkligen är skillnad på kamera och kamera!!!!
Såklart, min fina Canon duger bra, men någon gång i framtiden vill jag verkligen äga en sån här...

Ligger dock på mellan 17000-25000:-, beroende på om man ska ha objektiv till!
Men ur min synvinkel är det verkligen värt priset,
och då speciellt om man har intresset och behåller intresset för foto!!
Blir ju ganska onödiga pengar om man tröttnar!!

Håller mig dock till Canon, Nikon och jag kommer inte riktigt överrens!! ;)




Och här är några av bilderna...
Dem har jag snott från
Idas FB!
Därför är kvalitén aningen kass :/
Men ska sno bilder med Ida sen, och då kan ni få se!! ;)




















Och så dagens fail hopp på slutet ;) hahaha...




Kommentarer
IDA

Haha ja du ser, de är stor skillnad! ;)

Kan skicka de på din mail sen :)

Hah failhoppet <3

2011-11-13 @ 19:55:20
URL: http://idrus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0