Dagen..

Dagen idag består av plugg..
Vet inte vad jag ska göra utöver det!
Får se vad det blir..

Igår var jag på sporthallen och skjöt lite.. :)
Det gick mycket bättre än förväntat! :)
Inte många vita skott, men jag kände dem innan jag avlossat dem..
Så det var mestadels slarv från min sida!
Tur man vet vad man gör fel i varje fall..

Och för omväxlingskull var det faktiskt jäkligt kul att skjuta luft!
Brukar inte gilla det, men det var roligt!
Avslappnande att få lägga undan andra tankar och bara fokusera på det man håller på med...


Nu ska jag käka lite, sen sitta med näsan i böckerna!
Ha en fin dag!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0