Mail...

Hej på er!
Jag har inte dött..
Bara varit lite mindre aktiv här de senaste dagarna..
Eller veckorna :)

Kollade min mail nyss, och det var ju en smärre chock! :P haha...
127 nya meddelanden..
Brukar ha typ mellan 10-12 per dag!
Måste kolla den varje dag på grund av skolan och så.. :)

Men det hade ju sin förklaring fick jag vackert erfara! :D




Och så fortsatte det de näst kommande tre sidorna typ.. :P


Vad har hänt på sistone då?
Inte mye..
Har varit hem till dalen en sväng nu i helgen som varit..
Varit på begravning bland annat :/ 
Och bara umgåtts med mina kära syskon och föräldrar!!! :)
Hälsade på Fiaa en sväng också..
Fick ta lite bilder på hennes och Daniels bedårande lilla Cecilia! :)
Bilder kommer så fort jag tömt kameran!

Detta har ju då medfört att jag inte pluggat alls, och alltså ligger efter så det skriker om det.. :/
Kuuuuul....
Eller inte!!!

Så jag överväger allvarligt talat att sitta uppe i någon timme till för att plugga,
trots att jag är rå trött..!
Jaja.
Kostar det så smakar det som man brukar säga...
Och det kostar att ligga på topp tydligen.. :)

Och just det Älskling..
Om du läser det här, vilket du troligtvis gör inom en snar framtid... ;)
Så har jag beställt en liten för tidig b-day present till mig själv.. :)
Fyra förstorade foton! :) 
Blev bara 140:-
Inte så farligt! :)
Och du behöver inte oroa dig, jag betalar själv ;) haha..

Nej nu ska jag få tummen ur och kanske göra klart någon uppgift!
Hoppas att ni haft en toppen dag! :)
Puss på er :*



Kommentarer
Millan

Hahaha!! Oj då ;)

2011-03-28 @ 23:36:09
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0