Imorgon..

Imorgon fyller jag 22 år!
Shit vad tiden går snabbt...

Imorgon har jag fullt upp..
Ska baka bullar till Andreas stora glädje, och sen ska jag stor städa hela lägenheten..
Känner redan att det kommer bli en dryg dag! :P
Menmen..
Skönt att få vårstädningen gjord iaf! :)

På fredag får vi en massa gäster, och så blir det party på kvällen eventuellt!! :)
Kommer bli jätte trevligt tror jag!!

Nu ska jag plugga lite innan jag ska sova..
Har kommit ikapp hyfsat denna veckan :)

Får se om jag skriver något imorgon.
Beror helt på hur jag hinner!

Hoppas att ni får en kanon bra dag iaf!
Puss på er :*


Kommentarer
IDA

Grattis i förskott!!!!!!! :)



2011-03-23 @ 22:29:45
URL: http://idrus.blogg.se/
Sofiaa

Grattis på födelsedagen :D

2011-03-24 @ 08:53:58
URL: http://rockabillybutiken.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0