Tattoo!

Sitter och målar på Kakas tattuering som jag lovat henne att jag ska göra.. :)
Ska fylla i den idag, gjorde skissen igår!
Och hon verkar nöjd än så länge! :)
Bra det!! :D

Slänger väl upp en bild på den när den är klar! :)

Idag då?
Händer inte mycket tror jag iaf..
A är ute och fiskar med min kusin..
Och jag målar som sagt :)
Vad som händer sen har jag ingen aning om..
Det visar sig!

Imorgon ska jag iaf umgås med Millan..
Hennes karl ska på studentfirande.
Så då passar vi på att umågs lite..
Kanske blir en tur med kamerorna?
Eller vad säger du Millus? :)


Nu ska jag måla klart iaf!
Hoppas att ni får en toppen dag!
Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0