Ny säng!!

Var i Mora igår..
Var in på Dannes jobb en snabbis och beställde en ny säng!!
Äntligen ska vi få byta!!!
Beställde även ett fint café bord + 2 stolar som vi kan ha på balkongen..
Det bordet som står där nu är alldeless för stort!
Åååååh vill få hem det NU!!
Det kommer bli sååå fint!!

Här är sängen förresten.. Det var paket pris på detta...
1 huvudgavel 160cm
2 hyllor vita alt. svarta
1 bäddmadrass 160cm
1 pocketkärna 160cm
2 underbäddar 80cm
8 ben
2 täcken och kuddar





Allt som allt gick det på 7095:-..
Då inklusive café gruppen!! :)

Inte så farligt för en hel säng kan jag tycka!! :)
Det kommer iaf bli hur skönt som helst med en ny säng!!!



Kommentarer
lys

mys med nytt!

2011-06-08 @ 12:40:04
Anna-Maria

Hej!

Underbart med ny säng =) det ska jag med köpa en efter sommaren när jag jobbat, tror jag =)



Men nu till det jag egentligen ville fråga dig om, de möblerna ni har på balkongen nu, ska ni göra er av med dem? Isåfall kan du inte ta bilder och lägga upp på bloggen så jag får se hur de ser ut, för jag är på jakt efter nya balkongmöbler!



C U!

2011-06-09 @ 11:10:36
URL: http://itsnotalifeitsadream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0