Kuuuuul...

Att de ringer och frågar om jag vill jobba på min enda lediga dag denna veckan.. :/
Det känns lite drygt ska ni veta..
Hade verkligen sett fram emot att få vara ledig på fredag..
Menmen.. vad gör man?
Blir till att jobba åtta dagar i rad!
Det blir ju pengar, får tänka så!
Men det blir nog definitivt inte någon ludvika fest för min del..

Jaja.
Får vara glad att jag har ett jobb iaf! :)
Finns ju dem som har det värre..


Får väl också nöja mig med att jag får några dagar ledigt nästa vecka,
åker ju på SM i Göteborg då!
Nu ser jag fram emot det som bara den! :)

Nej. Nu ska jag ta tag i lite här hemma..
Hoppas att ni får en fin kväll!
Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0