Ikea!

Var på ikea här om dagen med A, Millan och Danne..
Nu har vi köpt oss ett helt nytt sovrum..

Köpte en säng och balkongmöbler på möbelrondellen när jag och A var i mora..
På ikea köpte vi byråer och ett litet skrivbord till mig..
Köpte även ett vitrin skåp till vardagsrummet! :)

Är SÅÅÅ sjukt nöjd med alltihop..
Nu känns det verkligen som om det är vi som bor här!
Nu är nästan alla möbler vi har våra egna.. :)
Bara köksbordet och två byråer i hallen som inte är vårt! :)

Har lovat Millan att jag ska slänga ut lite bilder på möblerna, och det ska jag väl kunna ordna.. :)
Har städat hela lägenheten i två dagar nu..
Nu är det bara lite små plock kvar, sen ska jag ta lite bilder, ok Millan? ;)

Snart ska vi åka och handla lite så att vi kan göra lite mat..
Så jag lär väl sätta lite fart om vi ska komma iväg någon gång :)

Hoppas att ni haft en bra helg!?
Puss :*



Ps. Jossa, det visste jag inte att dem gjorde, men nu vet jag! :) Man lär sig något nytt varje dag! :) 


Kommentarer
IDA

Ja släng ut bilder, vad kul! :)

2011-06-19 @ 21:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0