Lista..

Har ju aldrig gjort någon lista eller så tidigare, men så hittade jag en på en annan blogg som jag tyckte lät lite kul så den tänkte jag göra.. :) 
Kan även bero på att jag har skit tråkigt..
Ska tydligen sitta vaken tills A kommer hem vid fem ungefär ;)
Hur ska jag orka?
Är redan astrött...
Jaja..
Vad gör man inte? :P

Här är listan iaf:

Dag 1: Tio saker om dig själv.
Dag 2: Nio saker du gör varje dag.
Dag 3: Åtta saker som irriterar dig .
Dag 4: Sju rädslor/fobier.
Dag 5: Sex låtar du är beroende av.
Dag 6: Fem saker du inte kan leva utan.
Dag 7: Fyra minnen du aldrig glömmer.
Dag 8: Tre ord du använder varje dag.
Dag 9: Två saker du önskade att du kunde.
Dag 10: En person du kan lita på


Börjar i nästa inlägg! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0