GOTT NYTT ÅR!

Gott Nytt År kära vänner!
Nu hoppas vi att 2011 kommer bli mycket bättre än 2010..
Mitt år har varit en riktig bergochdalbana..
Hoppas att jag slipper det iår!

Hoppas att ni hade ett trevligt nyårsfirande iaf..
Det hade jag! :)
Firade med Andreas, Ewe, Tom & Jenny, Ida & Emil :)
Åkte upp halvägs till rämma, där vi hade utsikt över hela byn vid tolvslaget..
Riktigt fint var det, raketer överallt!

Nu ska jag fortsätta kika på fångarna på fortet.. :P
Hoppas att ni har en bra kväll!
Puss på er :*










Det var inte allt för lätt att ta kort på alla raketer..
Inte blev det bra heller, men lite häftiga blev dem :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0