Väntan..

I väntan på att A ska komma hem från jobbet, så har jag tittat på BB och pluggat..
Jag har gjort nästan alla uppgifter som ska vara inne imorgon.
Har en kvar som jag tänkte göra efter skolan imorgon!

Den stora frågan är då, ska jag ta en ledig helg utan en massa tankar och krav på plugg?
Eller ska jag plugga så att jag ligger före i planeringen?

Det sist nämda låter helt klart vettigast, men jag känner att det först nämda skulle vara otroligt sköööönt..
Bara få slippa tänka på studier över en helg!!
Vi får se helt enkelt...

Men nu har han kommit, så nu ska vi sova!
Hoppas att ni haft en bra dag...
God natt!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0