Trött och seg..

Känner mig trött och seg och har ont i magen idag..
Har trevliga veckan, så det är kanske inte så konstigt. :/

Inte hänt mycket här idag!
Har pluggat och gjort klart 2 uppgifter med Therese idag, sååå skönt..

Nu har jag 5 uppgifter kvar på hela kursen, och vi har fyra veckor på oss! :)
Ska dessutom göra en till idag tänkte jag, så då har jag bara 4 kvar.. :P
Fast en av uppgifterna hör till våran APU, så den kan jag inte göra förren efter APU:n..
Så tekniskt sett har jag bara 3 uppgifter kvar om jag gör en till idag..
Haha.. nu blev det rörigt känner jag..
Jaja skit samma.. Jag ligger inte efter iaf, det är huvudsaken!

Nu ska jag och A åka och slänga en massa skräp vi haft stående på balkongen.
Har städat där ute så nu kan man sitta där i sommar! :)

Sen ska vi panta lite flaskor och handla inför middagen ikväll..
Får bli kyckling sallad.. MUMS! :)

Neej. Nu ska vi väl göra ett ryck så vi blir klar någon gång.
Hoppas att ni har en fin dag!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0