Jaha..

Och här ekar det lika tomt som vanligt!!
Jaja..

Jag har inte haft tid till vad som kan liknas ett liv de senaste veckorna,
då jag har haft fullt upp i föregående kurs..

Det har pluggats, bakats, firats födelsedagar, haft helgbesök, varit på hundutställning osv..
Allt vardagligt har gjort att jag hamnat efter i mina studier som attan, därav har jag fått plugga som en galning veckan innan denna!

Men nu är Medicinsk grund äntligen klar och godkänd! :)
Även om den var väldigt intressant och bra att ha med sig, så var den väldigt tung att läsa på bara fem veckor..
Men det gick väl det med, trots att man hamnat efter. Måste man så måste man...


Jag får väl även lov att säga Grattis till både Ewa och Andreas som båda fyllde år den 4/4! :)
Grattis till er! Älskar er båda! ♥

Och Grattis till lilla Nellie som fick både HP (Hederspris) och BIR (Bäst i ras) på hundutställningen.. :)
Det var hennes första utsällning och hon uppförde sig väldigt duktig trots att hon var lite rädd! :P
(Bilder kommer sen...) 


Nu ska jag sätta mig med lite studier igen..
Hoppas att ni får en fin kväll!
Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0