Handledarträff!

Har varit på handledarträff inför praktiken idag!
Kommer bli kanon kul att få praktisera på lasarettet här i Ludvika.. :)
Väldigt intressant, kan ju vara en bra erfarenhet så jag vet om jag vill plugga vidare till ssk:a sen!

Var på gymmet med A efter det, fick springa 2 km iaf..
Min högerfot kändes inte helt ok dock.. :/
Vet inte om det var tejpningen eller gamla stukningen det berodde på, kanske både och vem vet?!
Jaja.. Det vart någon km iaf, alltid något :)


Nu ska vi åka och handla så att vi kan göra lite mat!
Hoppas att ni haft en bra dag och får en fin kväll.. :)
Puss på er :*



Kommentarer
IDA

du och jag får ge upp springandet verkar det som, haha :(

2011-04-12 @ 18:44:05
URL: http://idrus.blogg.se/
lys

bra handledare är jätteviktigt!

2011-04-14 @ 16:19:09
URL: http://lysan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0