Förstoringar!

Tänkte att jag skulle visa er förstoringarna som jag beställde förut, som btw inte kommit än.. :/ 
Beställde dem den 23:e mars, och dem hade fortfarande inte kommit igår.
Det skulle ta mellan 2-4 arbetsdagar.. :/

Så jag ringde upp och frågade vart de tagit vägen,
och då säger tjejen jag pratar med att hon bara får fram ett kollinummer men inte vart paketet är!
Hon trodde att posten slarvat bort mitt paket! >:(
Så hon fick vackert göra en ny beställning och hon hoppades att jag skulle få mina bilder innan fredag iaf!

Här är hur som helst bilderna som jag valde att beställa förstoringar på! :)



Sista bilden är min absoluta favoritbild!
Därför valde jag att beställa den i ett större format än de andra bilderna.. :)
De tre första bilderna kommer vara ca 20x30 cm och den sista 40x60! :)
Kommer pryda våra tomma väggar sååå fint!!!



Kommentarer
Millan

Ja vi gjorde så :) hihi!! Jaa jätte kul är det :D



Nu har jag börjat på Företagsekonomi A :)



Puss

2011-04-06 @ 21:52:42
URL: http://camillasiitari.blogg.se/
tHERESe

Sv: Ja det är verkligen jätteskönt att springa i regnet. Jag har bara ett problem, jag får alltid skitont i halsen precis när jag börjat springa

2011-04-08 @ 10:42:39
URL: http://pixiepirate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0