Borlängeee..

Varit i blg och shoppat idag med älsklingen!
Haft en jätte kul dag och vi har shoppat jäkligt mycket.. :)
Har hittat skit mycket fint, och jag brukar aldrig hitta så mycket kläder till mig själv som jag gjort idag!
Väldigt kul måste jag säga :)
Fick till och med A att handla sig lite nya kläder ;)
Men du är jätte fin i allt älskling! ♥

Nu ska vi sova..
Ska upp på praktiken tidigt imorgon bitti!
Skönt att jag går dag imorgon och kväll dagen efter.
Det gör att vi kan åka och kika på lite kasar imorgon kväll :)
Sen blir jag chaufför på kvällen, A ska ut en sväng! :P

Neeej. Nu måste jag sova om jag ska orka...
Natti natti på er!
Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0