Blom shopping..

Vi var i Borlänge i fredags..
Jag, Andreas och hans lillebror Mattias skulle möta upp deras pappa och hämta Mattias nya cykel..

Så under tiden som vi väntade passade vi på att gå på kupolen en sväng och shoppa lite! :)
Vi åkte till ÖoB och Biltema också, då passade jag på att gå in på blomsterlander en sväng!
Aldrig varit in där tidigare, och det har jag ju gått miste om tidigare kan man säga :P
Hittade jätte mycket fint och fina blommor!

Köpte en skitsöt liten palmväxt..
Den var inte hög alls!! :)
Som man kan se på bilden jag lagt in..

Hittade en jätte fin vit orkidé också, och en söt kruka till den..
Blomman kostade bara 30:- !!! :)
Dem brukar ju vara rätt dyra annars..
Fast den är rätt liten, men det gör inget!

Älskar blommor!
:)




Min fina orkidé!! :)



Älska texten: "Home is where the heart is"



Söööt va?? :)




Kommentarer
IDA

Fan vad fin kruka :o

2011-04-11 @ 13:42:45
lys

fanns det fler såna krukor? kostade?

2011-04-13 @ 12:05:43
URL: http://lysan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0