Spooky?

När vi i familjen var nere i Åtvidaberg så hände en ganska läskig sak..
Jag har lovat att jag skulle lägga upp bild här på bloggen, men det har lixom inte blivit av! :)

I alla fall...

När vi kom ner på fredagen så satt jag, Millan, Ewe och A i Lollos och Patriks soffa och pratade..
Sen frågar jag Millan om det spökade i huset som vi skulle bo i över helgen, alltså där Dannes Riktiga mamma och plast pappa bor..

Millan ba: Neej jag har då aldrig märkt något.. Det tror jag inte..
Hon svarade något i den stilen..
Sen tänkte jag inte mer på det..

Sen gick vi och la oss och jag och A sov i ett gästrum som de har..
Jag skulle sova i sängen som stog i rummet innan, och A i en tältsäng.
Men vi bestämde att han skulle sova bredvid mig den natten..
Sen när vi, eller iaf jag hade somnat, så vaknar jag av att A sätter sig upp i ett jävla ryck och skriker rätt ut: Vad faan håller du på med?
Jag undrar vad fan han sysslar med, och han svarar att han var helt säker på att det stog någon i rummet.. :S
Hjälp??!!
Jaja. Vi somnar om och det är inte mer med det..

Sen vaknade jag på morgonen och skulle gå på toaletten, och när jag satt där så ser jag på min ena axel att jag har fyra röda "streck" ut mot armen.. Jag såg inte riktigt vad det var då mitt hår hängde ivägen.
Så jag drar undan håret och det ser precis ut som om någon gjort ett handavtryck på mig! :O

När jag är klar springer jag livrädd in till A som fortfarande sover och väcker honom! :D haha..
Han tyckte också att det var konstigt..
Jag sa att jag måste ta ett kort som bildbevis, annars skulle väl de andra trott att jag var knäpp eller nått. :D
Sen gick jag in till Millan, Danne och Ewe och väcker Millan.. Hon tyckte också att det var konstigt..
Ewe såg då ingenting så hon trodde att vi inbillade oss..
Millan tog också kort, så hon har också bildbevis!! :D haha..

Jaja. Äckligt var det iaf. Och jag har ingen aning om hur avtrycket hamnade där!!
Jag sover oftast på magen med armarna neråt. Och jag provade att lägga mig i ett x antal ställningar som kan ha gjort att det är min hand som gjort avtrycket, men jag har ingen aning om hur jag ska ha burit mig åt då! :O

Det tog dessutom ett bra tag innan märket försvann.. Säkert en kvart iaf..

Jaja.. Här är bild på märkligheten iaf ;)


Har lagt in bilden i PS och bara dragit i brightness/contrast för att det ska synas tydligare..
Orginal bilden ovanför, men det förstog ni kanske! ;)


Vad tror ni? Har jag gjort avtrycker själv eller har jag haft påhälsning?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0