Full rulle..

Känns som om det är full rulle hela tiden just nu!!

Har varit i skolan hela dagen idag..
Hade föreläsning på morgonen, efter den gjorde jag, Lisa och Theres nästan klart en uppgift för nästa vecka.. Skönt!!

Sen vid klockan två fick vi träffa våra handledare som vi ska ha på praktiken!
Jag hade tydligen blivit flyttad, från att jag först skulle vara i smedjebacken, till att bli placerad i marnäs i Ludvika. Och det visade sig att min praktikplats ligger ungefär 100 m från den lägenheten som jag och A kommer flytta in i inom en snar framtid! :) Fasen vad skönt!! :)

Ringde dessutom Ludvikahem idag.
Besiktningen av lägenheten skulle vara gjord idag tydligen, så A kan gå in imorgon bitti!! :)
Själv kan jag inte följa då jag ska göra grupparbete.. :/
Jaja. Vi får väl se hur det blir..
Känns så otroligt skönt att det börjar närma sig iaf!! :)
Både spännande, kul och förväntansfullt på samma gång.. :P

I helgen ska jag dessutom åka hem en sväng igen..
Förhoppningsvis är min bil klar till helgen!
Måste packa med mig så mycker saker som jag bara kan då!! :)
Skönt att slippa åka så många vändor när man ändå är hem och vänder emellanåt! :)

Nej. Nu måste jag plugga!
Ha en bra dag sweeties!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0