Träningen..

Kom precis hem från innebandyträningen..
Eller nyss och nyss för tjugo minuter sen ungefär..
Känns som om det går bättre och bättre för varje gång! :)
Både med innebandyn och springningen.
Blev inte alls lika jobbigt idag som det var första träningen!! :P
Och så fruktansvärt kul är det, trots att allt är lite rörigt för mig! :D
Så det känns ju skönt. Det blir nog att jag fortsätter träna med damerna i höst också!

Jaja, nog tjatat om det ;)
Skolan går det ju lite sämre med..
Vissa uppgifter vi får är så jäkla luddiga alltså!!
Känns som att det inte är på gymnasie nivå även om det ska vara det..

Nej nu ska jag vänta på att A hör av sig ifall han vill ha skjuts eller inte, sen ska jag hoppa in i duschen!
Puss på er ! :*



PS. Ewe, klart jag vet att det heter hälsporre, var nog för snabb i fingrarna där ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0