Hard work work..

Ska iväg till jobbet snart, så jag passar på att skriva några rader..
I helgen blir det kanske tyst från min sida igen! :/

Ska jobba hela kvällen ikväll, sen sover jag hos mormor som inte har internet :/
Sen upp tidigt på lördag morgon och åka mot säter, och en av dalarnas roligaste tävlingar!! :)
Efter skjutningen åker Jag, A, Millan och Danne mot gävle och Ikea! :D
Sen hoppar jag och A av i Ludvika.
Blir kvar där sön-mån..
På måndag ska jag på möte med skolan och lägga upp en individuell studieplan..
Kommer bli spännande att se vad för kurser jag kommer läsa till hösten! :)
Sen åker jag hem till mora på måndag kväll och sover hos mormor igen, för att på tisdag börjar jag jobba 07.30 :)

Så ser min vecka ut än så länge..
Ganska späckat schema..
Men nu är det äntligen helg iaf, och jag får träffa min älskling! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0