Noll inspiration..

Som ni kanske märkt har det inte blivit mycket bilder på bloggen på sista tiden.
Det har väldigt mycket med att göra att jag har massor med saker som flyger omkring i skallen för tillfället. Dessutom har jag haft noll inspiration på sistone. Känns väldigt tråkigt faktist. När jag tittar på bilder jag tagit känner jag mig inte nöjd för fem öre. Och då blir det ju automatiskt inte kul längre. 

Svärmor har faktiskt tipsat om en fotoklubb här i luvika som träffas en gång i veckan, alla jämna veckor, som jag funderar på om jag ska gå med i. Känns ju inte som att jag vill tappa allt som har med foto att göra bara för att det är lite mycket just nu. Dessutom kanske inspirationen kommer tillbaka och att ta i kameran inte känns ångestladdat längre.

Jaja. Vi får se hur det blir med allt.
Här kommer lite bilder jag tagit tidigare i veckan när jag och A var ute.










På denna gata bor jag, ifall ni vill skicka fanmail ;) hahahahah....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0