Liv i luckan..

Jo jag lever än.
Men jävlar vilken tandvärk jag har dragit på mig :/
Vill egentligen inte gå till tandläkaren heller, men det är ju ett sånt där nödvändigt ont! :(
Synd bara att det ska vara så inni helvetes dyrt!
Blir väl någon tusen lapp där kan jag tänka mig.
Måste laga, då jag bitit av en del av tand-helvetet! *suck*
Och jag som hatar tandläkaren.. :( Usch och fy och blää..

Aja. Inte mycket att göra åt.
Hellre laga än att gå och ha ont iaf!

Nu måste jag packa lite till.
Kan nästan inte fatta att jag ska börja skolan igen.
Känns lite små jobbigt, och nervöst.
Menmen, det blir säkert bra det här! :)

Nej nu måste jag sluta ;)
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0