Hej, hej, Hallå..

Nu är man äntligen ny inflyttad här i Ludvika!
Eller ja, egentligen igår, men det känns som om jag smält det mer idag!
Trodde inte att det skulle bli så jobbigt att säga hejdå till alla hemma, som det var..
Men samtidigt vet jag ju att det här är bäst för mig!
Man måste tänka på sig själv ibland också. Det är ju trots allt jag som ska leva mitt liv och ingen annan. Då är det jag som måste ta stegen också, även om de är en aning svåra ibland.
 
Skolan börjar på måndag.
Är nervös. Det är verkligen skrämmande och spännande att sätta fötterna i ett klassrum igen. Men som alla fortsätter säga till mig, det kommer säkert gå jätte bra! :)

Så länge man tror på sig själv, kan man klara allt man vill!!


Hoppas ni får en fin kväll raringar!
Puss på er :*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0