Film strax !

Ska strax se på en av de nya filmerna som jag fått hem idag...
Adventures in babysitting.
En riktigt bra film. Såg den många gånger när jag var yngre!
En natt på stan heter den på svenska. Har betällt hem många äldre filmer, som man minns från när man var liten. Tycker att de är absolut bäst!

Har beställt bland annat den jag nyss nämnde men även:
Big
Lovligt Byte
Nyckeln till frihet
Can´t buy me love
Ghost
Polisskolan
Girls just want to have fun


Ni får jätte gärna tipsa om ni kommer på någon mer gammal klassiker som är bra.
Älskar gammla 80-tals rullar :) Sån film görs inte mer idag tycker jag, och det är ju synd!
Men som sagt tipsa gärna!

Här är ett litet klipp ur filmens början..
Och musiken då? You just gotta love it! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0